W ubiegłym tygodniu rozpoczęliśmy prace nad kolejnym wdrożeniem, łączącym pod jednym szyldem szereg działań związanych z SZJ, systemem obiegu dokumentów i systemem finansowo-księgowym w ramach jednego systemu zarządzania, w którym podstawą jest oczywiście - System Zarządzania Jakością wg ISO9001:2000.
Realizacja wdrożenia zintegrowanego pod kątem informatycznym jest możliwa dzięki specyfice oferowanego przez nas oprogramowania, które o ile nie jako jedyne, to z pewnością jako jedno z nielicznych łączy w pełni zagadnienia SZJ z rzeczywistym zarządzaniem poprzez system obiegu dokumentów (formularzy) - workflow, któremu towarzyszy funkcjonalność, umożliwiająca nadzorowanie poszczególnych procesów objętych systemem.
Integracja platformy "e-QSM - DFC" z innym oprogramowaniem daje możliwość uruchomienia systemu, który nie tylko działa i pozwala nadzorować SZJ zgodnie z przyjętymi w dokumentacji zasadami ale rzeczywiście spełnia swoją rolę, umożliwiając prowadzenie działań (zapisów) od wejścia zamówienia od Klienta, aż po rozliczenie faktur w systemie FK, przy jednoczesnym nadzorze postępów działań prowadzonych w ramach procesów.